Právní informace
Přehled obchodních podmínek, práv spotřebitele, reklamačního řádu a informací podle české legislativy.
Přehled obchodních podmínek, práv spotřebitele, reklamačního řádu a informací podle české legislativy.
Informace dle zákona o ochraně spotřebitele a obchodního zákoníku
Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi ÚtulnýKout (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Smlouvou o koupi zboží se rozumí objednávka a její přijetí prodávajícím.
Práva z vadného plnění dle Občanského zákoníku (ustanovení o odpovědnosti za vady)
Standardní záruční doba je 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak. Reklamace vyřizujeme dle reklamačního řádu níže.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží upravené na míru nebo hygienicky uzavřené produkty, u nichž byl porušen obal.
Právo na odstoupení od smlouvy (spotřebitelské nákupy)
Reklamace zboží je možno uplatnit v záruční lhůtě. Reklamaci je nutné podat písemně nebo e-mailem s popisem vady a dokladem o koupi.
| Typ zboží | Standardní záruka |
|---|---|
| Nábytek | 24 měsíců |
| Elektronika vestavná | 24 měsíců |
| Textilie | 12 měsíců |
Podrobné informace naleznete na stránce Ochrana soukromí. Níže jsou klíčové body:
Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je možné obrátit se na Českou obchodní inspekci nebo využít platformu ODR (Online Dispute Resolution) Evropské komise.