Právní informace

Přehled obchodních podmínek, práv spotřebitele, reklamačního řádu a informací podle české legislativy.

Identifikace provozovatele

Informace dle zákona o ochraně spotřebitele a obchodního zákoníku

Sídlo společnosti

Obchodní podmínky — základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi ÚtulnýKout (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Smlouvou o koupi zboží se rozumí objednávka a její přijetí prodávajícím.

Záruka a odpovědnost

Práva z vadného plnění dle Občanského zákoníku (ustanovení o odpovědnosti za vady)

Záruka nábytku

Standardní záruční doba je 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak. Reklamace vyřizujeme dle reklamačního řádu níže.

Odstoupení od smlouvy — práva spotřebitele

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží upravené na míru nebo hygienicky uzavřené produkty, u nichž byl porušen obal.

14 dní

Právo na odstoupení od smlouvy (spotřebitelské nákupy)

Reklamační řád a postup

Reklamace zboží je možno uplatnit v záruční lhůtě. Reklamaci je nutné podat písemně nebo e-mailem s popisem vady a dokladem o koupi.

Zašlete popis vady + fotografii na [email protected] nebo využijte stránku Kontakt. Uveďte číslo objednávky.

Reklamace vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud zákon nestanoví jinak.

Jako opravu vady nabízíme bezplatnou opravu, výměnu, slevu nebo odstoupení od smlouvy v souladu s právními předpisy.

Přehled záruk

Typ zbožíStandardní záruka
Nábytek24 měsíců
Elektronika vestavná24 měsíců
Textilie12 měsíců

Ochrana osobních údajů — stručně

Podrobné informace naleznete na stránce Ochrana soukromí. Níže jsou klíčové body:

Právní zástupce

Právní kontaktní osoba

JUDr. Petra Novotná

e-mail: [email protected]

Řešení sporů a další informace

Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je možné obrátit se na Českou obchodní inspekci nebo využít platformu ODR (Online Dispute Resolution) Evropské komise.